Sezon 2023/2024, w dużej mierze dzięki świetnym wynikom sportowym zespołu II ligowego (awans do 2 rundy playoff) oraz drużyn młodzieżowych, był również bardzo udany dla klubu pod względem marketingowym. Badanie medialności oraz efektywności sponsoringu, przeprowadzone dla Lublinianki KUL Basketball przez specjalistyczną firmę Sponsoring Insight Sp. z o.o., wykazało że w okresie od 1 września 2023 r. do końca kwietnia 2024 r. w mediach tradycyjnych oraz w internecie pojawiło się aż 1 508 publikacji o Lubliniance KUL Basketball o łącznej wartości (AVE) blisko 1,6 mln zł. Z kolei w maju i czerwcu (już po zakończeniu badania) analogicznych wzmianek odnotowaliśmy blisko 40.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami badania: Badanie Medialności Lublinianka
Ps. jeżeli szukacie efektywnych metod budowania lub wzmacniania marki Waszej firmy w pozytywnym kontekście sportu (w tym również dzieci i młodzieży), zachęcamy do kontaktu – Jacek Lipski, 501 425 828, marketing.lublinianka@gmail.com .
Zadanie w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin.