
EYBL U16/U20. II i III liga koszykówki mężczyzn.
Sponsorzy i partnerzy
- Lublinianka Basketball
- /
- Sponsorzy i partnerzy
Nasi sponsorzy i partnerzy
Zaproszenie do współpracy
W sierpniu 2022 r. w Lublinie odrodziła się legenda. Oficjalnie reaktywowaliśmy koszykarską Lubliniankę, czyli najstarszą sekcję basketu w naszym mieście, która w latach 1944-1981 wychowała wiele pokoleń świetnych graczy, w tym również reprezentantów Polski oraz olimpijczyków. Wróciliśmy na sportową mapę Polski z projektem nowego lokalnego klubu młodzieżowego, który łączy tradycje dawnego WKS z amerykańskim know-how i strukturami Akademii Koszykówki Hoop Life i HoopLifeCamps, a także akademickim charakterem nadawanym przez Katolicki Uniwersytet Lubelski. 23 stycznia 2023 r. KUL, dzięki przychylności Rektora ks. prof. dr. Hab. Mirosława Kalinowskiego, objął funkcję Partnera Tytularnego Projektu.
Lublinianka Basketball KUL to projekt prowadzony przez Stowarzyszenie Sympatyków Koszykówki Lublinianka, działające niezależnie od sekcji piłkarskiej i z własnym budżetem. Naszym celem jest stworzenie w Lublinie najsilniejszego ośrodka koszykówki młodzieżowej w Polsce Wschodniej, nastawionego przede wszystkim na rozwój młodych graczy z regionu w środowisku międzynarodowym. Pracujemy nad tym od wielu lat, natomiast w drugiej połowie 2022 r. złapaliśmy wiatr w żagle. Zwiększyliśmy liczbę zawodników trenujących w akademii młodzieżowej ze 140 do ponad 180 (mamy pełną piramidę szkoleniową – grupy U8, U11, U13, U15, U17 i U19), zadebiutowaliśmy (po wykupieniu „dzikiej karty”) w seniorskiej II lidze koszykówki mężczyzn i w międzynarodowej EYBL (European Youth Basketball Leagaue – jedna z najbardziej prestiżowych lig młodzieżowych na Starym Kontynencie), a w naszej akcji „Koszykarskie Ferie z Lublinianką 2023” wzięło udział blisko 70 nowych dzieciaków. Z kolei w marcu i czerwcu zorganizowaliśmy własne turnieje „JP CUP II 2023” oraz „Lublinianka Youth Challenge, w których udział wzięło łącznie blisko 70 dzieciaków w wieku 5-9 lat”.
Rozwinęliśmy się również pod względem marketingowym. Pozyskaliśmy wsparcie z obszaru marketingu strategicznego (B&L Consulting), zatrudniliśmy Social Media Managera oraz uruchomiliśmy nową stronę internetową i profile w mediach społecznościowych (TikTok, YouTube, Linkedin). Ponadto zorganizowaliśmy również kilka akcji niestandardowych np.: „Leśną Akademię Koszykówki w Starym Gaju” we współpracy z Lasami Państwowymi, zbiórkę słodyczy dla dzieciaków z domu dziecka oraz uroczystość odsłonięcia pamiątkowych banerów poświęconych najwybitniejszym zawodnikom w historii Lublinianki („Hall of Fame”).
Marketing to jednak w naszym klubie tylko narzędzie do osiągnięcia znacznie ważniejszych celów. Przede wszystkim chcemy wychowywać młodych zawodników, którzy w przyszłości będą zasilali polskie kadry (nie tylko młodzieżowe) oraz znajdowali drogę do zespołów NCAA, EBL, Euroligi i przede wszystkim NBA. Naszym flagowym projektem jest bowiem przedsięwzięcie „Hey, hey, hey – from Lublin to NBA”. To rozpisana na najbliższe 20 lat inicjatywa nakierowana na znalezienie i wyszkolenie urodzonego w Lublinie lub w regionie zawodnika, który następnie trafi do najlepszej koszykarskiej ligi świata. W realizacji tego celu pomoże nam wieloletnie doświadczenie i kontakty, jakie nawiązaliśmy na rynku USA w trakcie wysyłania polskich zawodników na stypendia sportowe na uczelniach amerykańskich. W związku z powyższym mamy też szereg innych planów na sezon 2023/2024, m.in.: planujemy organizację Lubelskiej Ligi Koszykówki U9, grę w Ogólnopolskiej Lidze Koszykówki U9 oraz udział w turniejach międzynarodowych EYBL, a także kontynuację gry w II lidze koszykówki mężczyzn. Więcej na ten temat możecie przeczytać w osobnym artykule z podsumowaniem sezonu 2022/2023.
W jaki sposób biznes może się włączyć w realizację naszego projektu?
Zapraszamy wszystkie zainteresowane firmy i organizacje do współtworzenia tego niezwykłego projektu, który funkcjonuje pod marką Lublinianki jako osobne od sekcji piłkarskiej Stowarzyszenie Sympatyków Koszykówki Lublinianka, z własnym budżetem. Jesteśmy bardzo elastyczni we współpracy, mamy ofertę sponsoringową skierowaną zarówno do większych jak i mniejszych Partnerów. Co konkretnie oferujemy? Przede wszystkim możliwość eksponowania Waszej marki w kontekście sportu dzieci i młodzieży, m.in.: w trakcie meczów drużyn młodzieżowych i zespołu seniorskiego, w klubowych materiałach marketingowych (m.in.: stroje meczowe i treningowe, zaproszenia/bilety, kupony) oraz z wykorzystaniem klubowych kanałów komunikacji digitalowej. Tutaj warto wspomnieć, iż na mecze naszego seniorskiego II ligowego zespołu przychodzi na halę MOSIR nawet ponad 200 osób, rośnie klubowa baza e-mailingowa (ponad 2600 rekordów) oraz społeczność (m.in.: Facebook – ponad 2500 obserwujących, TikTok – ponad 1000, Instagram – ponad 700, Linkedin – ponad 200) i zasięgi (np.: Facebook – średnio 24 tys. osób miesięcznie, Instagram – ponad 9 tys. osób miesięcznie, TikTok – najlepsze video blisko 25 tys. wyświetleń).
Co więcej, wspieranie działalności takich klubów młodzieżowych jak Lublinianka Basketball (ponad 180 trenujących dzieciaków od 5 do 19 roku życia) jest korzystne ze względów podatkowych. Dzięki zmodyfikowanej uldze sponsoringowej od 2022 r. wszyscy przedsiębiorcy mogą bowiem odliczać od podstawy opodatkowania łącznie aż 150 proc. kosztów uzyskania przychodów poniesionych na wspieranie działalności sportowej.
To tylko część możliwości, jakie jesteśmy w stanie zaoferować naszym Partnerom. Jeżeli więc jesteście wstępnie zainteresowani wspieraniem młodzieżowego basketu w Lublinie, będziemy wdzięczni za kontakt. Z chęcią spotkamy się w dogodnym dla Was terminie, żeby przedstawić wszystkie możliwości współpracy.
Zapraszamy do kontaktu i współpracy!
Aleksander Mrozik – Prezes Stowarzyszenia Sympatyków Koszykówki „Lublinianka”, Lublinianka KUL Basketball
tel. + 48 502 414 062
e-mail: aleksander.mrozik8@gmail.com
Sponsorzy
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II to najstarsza uczelnia Lublina, zajmująca szczególne miejsce w tworzeniu kultury polskiej, otwarta na cywilizacyjne i naukowe wyzwania współczesności. Od 2017 r. aktywnie wspiera klub, natomiast od 2022 r. objęła funkcję Sponsora Tytularnego Lublinianki Basketball.
W ramach wspierania aktywności fizycznej dzieci i młodzieży Lublinianka Basketball otrzymuje również wsparcie z Urzędu Miasta Lublin.
W ramach wspierania aktywności fizycznej dzieci i młodzieży Lubliniance Basketball sekunduje Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego – Partner Klubu.
Alco to przedsiębiorstwo z Lublina oferujące produkty i usługi z zakresu systemów aluminiowych, kształtowników, okuć, konstrukcji przeciwpożarowych, blach, ogrodów zimowych, stopów aluminiowych twardych, agregatów prądotwórczych oraz lakierowania proszkowego (własna linia produkcyjną lakierowania proszkowego MAXCOLOR). Słynie z kompleksowej obsługi, zapewniając pomoc w projektowaniu konstrukcji, odpowiedni dobór, kompletację i lakierowanie elementów oraz dostawę w systemie „door-to-door”. Gwarancją jakości jest wdrożony system ISO 9001. Alco wspiera nasz klub od 2019 r.
Auto Broker Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mełgiewskiej 10 na terenie blisko 11 000 m2 dysponuje obiektami o powierzchni ponad 3 000 m2. Jest autoryzowanym dealerem takich marek jak Citroen, Hyundai i Suzuki, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo oraz Jeep. Nasz klub wspiera od 2022 r.
Matsu Sushi to pierwsza restauracja w Lublinie serwująca dania kuchni japońskiej. Najlepsze sushi i wok w mieście.
Partnerzy
HoopLife Basketball Camps to organizacja zajmująca się organizowaniem obozów i campów sportowych w celu zwiększenia umiejętności zawodników. Od 2011 r. organizujemy w Lublinie i nie tylko obozy dla zawodników z Polski i zagranicy, którzy chcą studiować i grać na uczelniach w USA. Trenują u nas pod okiem najlepszych trenerów młodzieżowych z USA.
Agencja interaktywna rso.pl z Lublina to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w realizacji digitalowych kampanii internetowych, projektowaniu i wdrażaniu stron www, e-sklepów i aplikacji mobilnych, a także tworzeniu identyfikacji wizualnych oraz filmów i materiałów promocyjnych BTL.
Od sierpnia 2022 r. działania promocyjne klubu wzmacnia nowy Partner Marketingowy – B&L Consulting. To lokalna firma konsultingowa z Lublina, która od 2015 r. specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym i biznesowym dla MŚP i startupów. Pomoże nam w budowie i wdrażaniu strategii oraz planu marketingowego na sezon 2022/2023.
B&L Consulting (więcej informacji: https://jaceklipski.com.pl/) prowadzi Jacek Lipski, marketer z ponad 17 letnim doświadczeniem zdobytym m.in.: w korporacjach (branża energetyczna i finansowa), agencji reklamowej (Vena Art), a także jako trener (Startup Academy) i wykładowca uniwersytecki (UMCS, WSB Chorzów, WSB Opole). Część z Was może kojarzyć Jacka z treningów na KUL, bo dwóch jego chłopaków trenuje od roku w naszej najmłodszej grupie U-8, a niektórzy być może jeszcze z parkietów (m.in.: drużyna juniorów młodszych Startu Lublin, reprezentacja UMCS, zespoły w ligach amatorskich TKKF, LNBA i Liga Maxi).
CP Family & Friends w Lublinie znajduje się na terenie kampusu KUL. Duży parking, przestronna, klimatyzowana sala i plac zabaw dla dzieci – idealne warunki na różne spotkania sprawiają, że lokalu często organizowane są chrzciny, urodziny, imprezy rodzinne oraz firmowe. Restauracja współpracuje z klubem w zakresie obsługi cateringowej dni meczowych.
Lublin jest pierwszym miastem w Polsce, które w 2023 roku stało się Europejską Stolicą Młodzieży! Europejskie Forum Młodzieży to właśnie nam przyznało ten zaszczytny tytuł doceniając program działań oparty o europejskie wartości: włączanie do współdecydowania o mieście, równość, dostępność, zapobieganie dyskryminacji.
Działalność P.P.U.H. „GREM” rozpoczęła w 1991 roku. Od momentu powstania firma zajmowała się sprzedażą materiałów pokryciowych i izolacyjnych, realizacją zadań na bazie własnych materiałów oraz wdrażaniem nowych technologii. Specjalizacja w dziedzinie dachów i izolacji oraz połączenie handlu z wykonawstwem dało możliwość weryfikowania stosowanych materiałów i technologii. Obecnie dzięki zdobytym doświadczeniom, dużej wiedzy oraz współpracy z dużymi i silnymi producentami materiałów uplasowali sobie mocną i stabilną pozycję na rynku budowlanym.
Zakład Instalacji Przemysłowych i Sanitarnych Jan Pastwa posiada trzydzieści lat doświadczeń w branży budowlanej. Firma prężnie rozwija się od 1990 roku, pozostając wierną misji fachowej obsługi i najwyższej jakości usług. ZIPiS zatrudnia wysoko wykwalifikowanych fachowców oraz dysponuje nowoczesnymi maszynami i urządzeniami najnowszej generacji. Firma stawia na solidność, terminowość i profesjonalizm. Od początku istnienia realizuje specjalistyczne zlecenia z zakresu robót budowlanych – od instalacji sanitarnych po infrastrukturę drogową. Lata doświadczeń w branży budowlanej i instalacyjnej ugruntowały pozycję ZIPiS na rynku oraz sprawiły, że firma mogła zająć się kompleksowymi, wieloetapowymi inwestycjami. W konsekwencji w 2015 roku ZIPiS rozpoczęła przedsięwzięcia deweloperskie. Kolejne realizacje potwierdzają skuteczność i podnoszą pozycję firmy na lubelskim rynku nieruchomości.