Sezon 2023/2024 – Akademia Koszykówki Młodzieżowej, od 5 do 19 roku życia.
EYBL U16/U20. II i III liga koszykówki mężczyzn.

Sponsorzy i partnerzy

  1. Lublinianka Basketball
  2. /
  3. Sponsorzy i partnerzy

Nasi sponsorzy i partnerzy

Zaproszenie do współpracy

W sierpniu 2022 r. w Lublinie odrodziła się legenda. Oficjalnie reaktywowaliśmy koszykarską Lubliniankę, czyli najstarszą sekcję basketu w naszym mieście, która w latach 1944-1981 wychowała wiele pokoleń świetnych graczy, w tym również reprezentantów Polski oraz olimpijczyków. Wróciliśmy na sportową mapę Polski z projektem nowego lokalnego klubu młodzieżowego, który łączy tradycje dawnego WKS z amerykańskim know-how i strukturami Akademii Koszykówki Hoop Life i HoopLifeCamps, a także akademickim charakterem nadawanym przez Katolicki Uniwersytet Lubelski. 23 stycznia 2023 r. KUL, dzięki przychylności Rektora ks. prof. dr. Hab. Mirosława Kalinowskiego, objął funkcję Partnera Startegicznego Klubu.

Lublinianka Basketball KUL to projekt prowadzony przez Stowarzyszenie Sympatyków Koszykówki Lublinianka, działające niezależnie od sekcji piłkarskiej i z własnym budżetem. Naszym celem jest stworzenie w Lublinie najsilniejszego ośrodka koszykówki młodzieżowej w Polsce Wschodniej, nastawionego przede wszystkim na rozwój młodych graczy z regionu w środowisku międzynarodowym. Pracujemy nad tym od wielu lat i możemy pochwalić się następującymi osiągnięciami:

  • Zwiększyliśmy liczbę zawodników trenujących w akademii młodzieżowej ze 140 do ponad 200. Mamy pełną piramidę szkoleniową – grupy U8, U11, U13, U16, U17 i U19.
  • Nasze drużyny seniorskie grają w II i III lidze (okręg mazowiecki), a młodzieżowe w ligach U11, U13, U15, U17 i U19 LZKOSZ, międzynarodowej EYBL U16 i U20 (European Youth Basketball League– jedna z najbardziej prestiżowych lig młodzieżowych na Starym Kontynencie), Młodzieżowej Lidze Koszykówki i Ogólnopolskiej Lidze Koszykówki w Warszawie, a także w licznych turniejach lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich (np.: Radom Basket Cup). Organizujemy też własne turnieje dla najmłodszych (np.: „JP CUP II 2023” oraz „Lublinianka Youth Challenge”).
  • Drużyna seniorska, grająca w grupie B II ligi koszykówki mężczyzn, zakończyła rundę zasadniczą sezonu 2023/2024 na IV miejscu w grupie (bilans 24 zwycięstwa i 6 porażek) i bez problemu awansowała do play-off. Amerykański rozgrywający Lublinianki Roger Dale Ray ze średnią 24.95 pkt. jest nr 1 wśród strzelców całej II ligi, wyprzedzając Yaroslava Fomichova (AK Iskra Częstochowa, 24.42 pkt./mecz) oraz Mateusza Fatza (KS Księżak Łowicz, 23.18 pkt./mecz).
  • Jeden z naszych trenerów (Aleksander Mrozik), jako jedyny szkoleniowiec z Europy regularnie bierze udział w Jr. NBA Day czyli 3 dniowych oficjalnych wydarzeniach towarzyszących NBA All Star Game 2023. Prowadził treningi i kliniki szkoleniowe dla dzieciaków i młodzieży w Charlotte (2019), Chicago (2020), Salt Lake City (2023) oraz Indianapolis (2024).

Rozwinęliśmy się również pod względem marketingowym. Pozyskaliśmy wsparcie z obszaru marketingu strategicznego (B&L Consulting), zatrudniliśmy Social Media Managera oraz uruchomiliśmy nową stronę internetową i profile w mediach społecznościowych (TikTok, YouTube, Linkedin). Ponadto zorganizowaliśmy również kilka akcji niestandardowych np.: „Leśną Akademię Koszykówki w Starym Gaju” we współpracy z Lasami Państwowymi, zbiórkę słodyczy dla dzieciaków z domu dziecka oraz uroczystość odsłonięcia pamiątkowych banerów poświęconych najwybitniejszym zawodnikom w historii Lublinianki („Hall of Fame”).

W jaki sposób biznes może się włączyć w realizację naszego projektu?

Zapraszamy wszystkie zainteresowane firmy i organizacje do współtworzenia tego niezwykłego projektu, który funkcjonuje pod marką Lublinianki jako osobne od sekcji piłkarskiej Stowarzyszenie Sympatyków Koszykówki Lublinianka, z własnym budżetem. Jesteśmy bardzo elastyczni we współpracy, mamy ofertę sponsoringową skierowaną zarówno do większych jak i mniejszych Partnerów. Co konkretnie oferujemy? Przede wszystkim możliwość eksponowania Waszej marki w kontekście sportu dzieci i młodzieży, m.in.: w trakcie meczów drużyn młodzieżowych i zespołu seniorskiego, w klubowych materiałach marketingowych (m.in.: stroje meczowe i treningowe, zaproszenia/bilety, kupony) oraz z wykorzystaniem klubowych kanałów komunikacji digitalowej. Tutaj warto wspomnieć, iż na mecze naszego seniorskiego II ligowego zespołu przychodzi na halę MOSIR nawet ponad 200 osób, rośnie klubowa baza e-mailingowa (ponad 2600 rekordów) oraz społeczność (m.in.: Facebook – ponad 3000 obserwujących, TikTok – ponad 1000, Instagram – ponad 1000, Linkedin – blisko 400, You Tube – blisko 100) i zasięgi (np.: Facebook – średnio 24 tys. osób miesięcznie, Instagram – ponad 9 tys. osób miesięcznie, TikTok – najlepsze video ponad 25 tys. wyświetleń).

Ponadto, dzięki konsekwentnie prowadzonym działaniom PR i marketingowym, potrafimy generować znaczące zasięgi na poziomie lokalnym i regionalnym (woj. lubelskie, podlaskie, mazowieckie, łódzkie), co przekłada się na dodatkowe korzyści dla Sponsorów i Partnerów. Badanie medialności oraz efektywności sponsoringu, przeprowadzone dla Lublinianki KUL Basketball przez specjalistyczną firmę Sponsoring Insight Sp. z o.o., wykazało że w okresie od 1 września 2023 r. do końca kwietnia 2024 r. w mediach tradycyjnych oraz w internecie pojawiło się aż 1 508 publikacji o Lubliniance KUL Basketball o łącznej wartości (AVE) blisko 1,6 mln zł.

Co więcej, wspieranie działalności takich klubów młodzieżowych jak Lublinianka Basketball (ponad 200 trenujących dzieciaków od 5 do 19 roku życia) jest korzystne ze względów podatkowych. Dzięki zmodyfikowanej uldze sponsoringowej od 2022 r. wszyscy przedsiębiorcy mogą bowiem odliczać od podstawy opodatkowania łącznie aż 150 proc. kosztów uzyskania przychodów poniesionych na wspieranie działalności sportowej.

To tylko część możliwości, jakie jesteśmy w stanie zaoferować naszym Partnerom. Jeżeli więc jesteście wstępnie zainteresowani wspieraniem młodzieżowego basketu w Lublinie, będziemy wdzięczni za kontakt. Z chęcią spotkamy się w dogodnym dla Was terminie, żeby przedstawić wszystkie możliwości współpracy.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy!
Jacek Lipski – Prezes Stowarzyszenia Sympatyków Koszykówki „Lublinianka”, Lublinianka KUL Basketball

tel. + 48 501 425 828
e-mail: marketing.lublinianka@gmail.com

Partnerzy i sponsorzy

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II to najstarsza uczelnia Lublina, zajmująca szczególne miejsce w tworzeniu kultury polskiej, otwarta na cywilizacyjne i naukowe wyzwania współczesności. Od 2017 r. aktywnie wspiera klub, natomiast od 2022 r. objęła funkcję Partnera Strategicznego Lublinianki KUL Basketball.

W ramach wspierania aktywności fizycznej dzieci i młodzieży Lublinianka Basketball otrzymuje również wsparcie z Urzędu Miasta Lublin.

W ramach wspierania aktywności fizycznej dzieci i młodzieży Lubliniance Basketball sekunduje Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego – Partner Klubu.

Agencja interaktywna rso.pl z Lublina to eksperci z wieloletnim doświadczeniem w realizacji digitalowych kampanii internetowych, projektowaniu i wdrażaniu stron www, e-sklepów i aplikacji mobilnych, a także tworzeniu identyfikacji wizualnych oraz filmów i materiałów promocyjnych BTL.

Od sierpnia 2022 r. działania promocyjne klubu wzmacnia nowy Partner Marketingowy – B&L Consulting. To lokalna firma konsultingowa z Lublina, która od 2015 r. specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym i biznesowym dla MŚP i startupów. Pomoże nam w budowie i wdrażaniu strategii oraz planu marketingowego na sezon 2022/2023.

B&L Consulting (więcej informacji: https://jaceklipski.com.pl/) prowadzi Jacek Lipski, marketer z ponad 17 letnim doświadczeniem zdobytym m.in.: w korporacjach (branża energetyczna i finansowa), agencji reklamowej (Vena Art), a także jako trener (Startup Academy) i wykładowca uniwersytecki (UMCS, WSB Chorzów, WSB Opole). Część z Was może kojarzyć Jacka z treningów na KUL, bo dwóch jego chłopaków trenuje od roku w naszej najmłodszej grupie U-8, a niektórzy być może jeszcze z parkietów (m.in.: drużyna juniorów młodszych Startu Lublin, reprezentacja UMCS, zespoły w ligach amatorskich TKKF, LNBA i Liga Maxi).

Działalność P.P.U.H. „GREM” rozpoczęła w 1991 roku. Od momentu powstania firma zajmowała się sprzedażą materiałów pokryciowych i izolacyjnych, realizacją zadań na bazie własnych materiałów oraz wdrażaniem nowych technologii. Specjalizacja w dziedzinie dachów i izolacji oraz połączenie handlu z wykonawstwem dało możliwość weryfikowania stosowanych materiałów i technologii. Obecnie dzięki zdobytym doświadczeniom, dużej wiedzy oraz współpracy z dużymi i silnymi producentami materiałów uplasowali sobie mocną i stabilną pozycję na rynku budowlanym.

Żagiel Dom Sp. z o.o. to firma deweloperska z siedzibą w Lublinie, która działa na rynku od 1995 roku Firma zajmuje się kompleksową budową mieszkań, lokali użytkowych oraz obiektów usługowych. W ofercie dewelopera znajdują się nowoczesne mieszkania, które posiadają przestronne i funkcjonalne wnętrza z możliwością ich adaptacji według potrzeb klienta. Mieszkania zlokalizowane m.in. na osiedlach Orkana Residence, Niwa Park oraz ActiveCity są nowoczesne, funkcjonalne i odpowiadają na potrzeby przyszłych mieszkańców, związane z codziennym rytmem życia. W standardzie, bez dodatkowych kosztów, mieszkańcy mogą zastosować inteligentne rozwiązania technologiczne, które ułatwiają codzienne funkcjonowanie, a jednocześnie są oszczędne i bezpieczne dla domowników.

Rawlplug Sp. z o.o. to polski producent narzędzi i zamocowań, który działa na rynku od ponad 100 lat. Firma ta jest częścią Grupy Rawlplug, która jest globalnym liderem w sektorze zamocowań, elementów złącznych i narzędzi. Rawlplug oferuje szeroki wybór produktów, w tym kołki rozporowe, kotwy, wkręty, gwoździe, taśmy klejące, narzędzia ręczne i elektryczne oraz wiele innych.

SPA ORKANA to unikatowe miejsce gwarantujące szeroki wachlarz usług dopasowanych do
indywidualnych potrzeb każdego .Nasi specjaliści dostosowując ofertę do predyspozycji klienta zapewniają poprawę kondycji zarówno fizycznej, jak i psychicznej.Kompleksowość usług daje możliwość skorzystania z:

  • Strefy Wody- basen sportowy i rekreacyjny z hydromasażami, jacuzzi oraz zajęcia Aqua Fitness
  • Strefy Saun – sauna sucha fińska, sauna sucha aromatyczna, sauna parowa oraz grota lodowa
  • Medical Orkana- kosmetologia, medycyna estetyczna, fizjoterapia
  • Strefy Masażu- masaże i zabiegi na ciało
  • Strefy Rekreacji Ruchowej- siłownia, zajęcia fitness oraz treningi personalne
  • Restauracji Zielony Wiatrak
  • Usług Dietetyka
  • Cateringu dietetycznego

PHU SUMIKA to ceniony dostawca surowców chemicznych dla wiodących przedsiębiorstw w przemyśle ściernym i przemysłu materiałów ogniotrwałych, działający zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Firma jest partnerem i sponsorem grupy U13 z Akademii Koszykówki Młodzieżowej.

Grupa Spotted Sp. z o.o. – patron medialny Lublinianki KUL Basketball to lubelska firma działająca w branży reklamowej i marketingowej specjalizująca się w organizacji oraz promocji wydarzeń kulturalnych, artystycznych i biznesowych.

Firma prowadzi platformę internetową o nazwie „Spotted Lublin”, która jest dedykowana lokalnym wydarzeniom, nowinkom oraz ofertom z Lublina i okolic. Platforma ta umożliwia użytkownikom znalezienie interesujących ich wydarzeń oraz komunikację z lokalną społecznością.

Grupa Spotted Sp. z o.o. współpracuje również z różnymi instytucjami, firmami oraz artystami, aby promować ich działalność i wydarzenia na rynku lokalnym oraz krajowym. Dzięki ich zaangażowaniu i kreatywności, pomagają budować świadomość marki oraz zwiększać zaangażowanie społeczności w różnego rodzaju inicjatywy.

Nasz Partner Techniczny będzie odpowiedzialny za dostarczanie strojów treningowych i meczowych dla wszystkich zespołów Akademii oraz drużyny II ligowej. W poprzednich latach współpracowaliśmy z marką PEHA przy produkcji strojów meczowych dla zespołów U11, U12 i U13.

MRI-Lab to prywatne centrum medyczne w Lublinie, które łączy szybki i wygodny dostęp do lekarzy specjalistów z różnych dziedzin medycyny oraz bogatą ofertę badań diagnostycznych. W placówce znajduje się kilkanaście poradni specjalistycznych, kolorowy gabinet pediatry, pracownia rezonansu magnetycznego, pracownia ultrasonografii (USG) oraz punkt pobrań materiału do badań krwi, moczu i kału. Centrum Medyczne MRI-Lab znajduje się na ulicy Gęsiej 3 w Lublinie i jest otwarte w godzinach 7:30-20:00 od poniedziałku do piątku oraz w sobotę od 7:30-16:00.

Autoryzowany dealer marki Toyota na Lubelszczyźnie. Oficjalny Partner Motoryzacyjny Lublinianki KUL Basketball w sezonie 2024/2025. Samochody nowe i używane marki Toyota. Pełny asortyment części oryginalnych oraz akcesoriów do samochodów Toyota. Serwis mechaniczny oraz blacharsko-lakierniczy. Oferty kredytu, leasingu oraz pakietowego ubezpieczenia samochodu.

Polecamy!

Stowarzyszenie Alley-Oop to organizacja promująca koszykówkę 5×5 i 3×3 w Lublinie oraz okolicznych miejscowościach (Świdnik, Piaski i inne). Współpracuje z Lublinianką KUL Basketball w zakresie rozwoju sportu młodzieżowego, organizacji wydarzeń, szkoleń oraz działań marketingowych. Partnerstwo opiera się na wzajemnej wymianie doświadczeń i autonomii obu stron.

Organizatorem rozgrywek naszych drużyn młodzieżowych w kat. U11, U12, U13 i U15 jest LZKosz – Lubelski Związek Koszykówki. Mecze rozgrywane są w ramach Turnieju Nadziei Olimpijskich pod Honorowym Patronatem Marszałka Województwa Lubelskiego – Pana Jarosława Stawiarskiego.

Restauracja Sielsko Anielsko to jedna z najbardziej cenionych restauracji kuchni regionalnej w sercu Starego Miasta w Lublinie. Zachwyca gości tradycyjnymi, polskimi smakami. Wnętrza restauracji są stylizowane na sielską zagrodę. W każdy weekend od 19:30 goście mogą cieszyć się muzyką na żywo.