Sezon 2023/2024 – Akademia Koszykówki Młodzieżowej, od 5 do 19 roku życia.
EYBL U16/U20. II i III liga koszykówki mężczyzn.

Newsy

  1. Lublinianka Basketball
  2. /
  3. Newsy
  4. /
  5. Podsumowanie 2024 roku
03
styczeń
2025

Podsumowanie 2024 roku

Spread the love

Rok 2024 mamy oficjalnie za sobą. To był czas pełen wyzwań dla naszego klubu, m.in. związanych z czerwcową zmianą Zarządu i Komisji Rewizyjnej oraz przeprowadzoną reorganizacją. Patrząc wstecz na ostatnie 12 miesięcy dostrzegamy mnóstwo rzeczy, które wspólnie z Wami udało nam się dokonać.


➡️ Aspekty sportowe:
– II liga: sezon 2023/2024 – II runda play off, sezon 2024/2025 – obecnie 7 miejsce,
– III liga (okręg mazowiecki): sezon 2023/2024 – 15 miejsce, sezon 2024/2025 – zagramy o miejsca 7-12,
– U19: sezon 2023/2024 – 1 miejsce w lidze LZKOSZ, awans do ćwierćfinałów MP, sezon 2024/2025 – obecnie 1 miejsce w lidze,
– U17: sezon 2023/2024 – 3 miejsce w lidze LZKOSZ, awans do ćwierćfinału w MMP w 3×3 sezon 2024/2025 – obecnie 3 miejsce w lidze,
– U15: sezon 2023/2024 – 1 miejsce w lidze LZKOSZ, awans do ćwierćfinałów MP, 1 miejsce w słowackim Memoriale im. Vladimira Janceka, sezon 2024/2025 – 2 miejsce we wrześniowym turnieju w Kraśniku, obecnie 5 miejsce w lidze,
– U13: sezon 2023/2024 – 2 miejsce w lidze LZKOSZ, sezon 2024/2025 – 3 miejsce we wrześniowym turnieju w Kraśniku, obecnie 2 miejsce w lidze,
– U12: sezon 2023/2024 – 1 miejsce w lidze LZKOSZ, 3 miejsce w turnieju w Sierakowie, sezon 2024/2025 – 1 miejsce w II edycji Młodzieżowej Ligi Koszykówki w Warszawie, 2 miejsce w grudniowym turnieju w Piaskach (kategoria U12),
– U11: sezon 2023/2024 – 2 miejsce w lidze LZKOSZ, sezon 2024/2025 – 2 miejsce w październikowym turnieju Mszczonów Cup 2024 (roczniki 2015/2016), 1 miejsce w grudniowym turnieju w Piaskach (kategoria U12),
– U10: w sezonie 2024/2025 roczniki 2017/2016/2015 rozpoczęły rywalizację meczową (grudniowy turniej w Piaskach, 2 miejsce w kategorii U10).


➡️Aspekty organizacyjne i marketingowe:
– Zwiększyliśmy liczbę zawodników trenujących w klubie z 207 do blisko 280 (grupy U9, U11, U12, U13, U15, U17, U19, Open, II liga).
– Zwiększyliśmy liczbę grup treningowych z 11 do 15, a liczbę trenerów z 8 do 12 (m.in.: powrót Kyle’a Moona).
– Zorganizowaliśmy pierwszy obóz przygotowawczy do sezonu Rudki Camp 2024. Na sierpień mamy już zaplanowany kolejny obóz w nowej lokalizacji.
– Wystartowaliśmy z pierwszym koszykarskim eventem otwartym „Shooting Camp” prowadzonym przez Kyle’a Moona (odbyły się już 3 edycje, kolejna w styczniu).
– Kontynuujemy przygodę z graniem międzynarodowym. W lutym zorganizowaliśmy w Lublinie turniej międzynarodowej ligi EYBL U16, natomiast w sezonie 2024/2025 gramy nadal w EYBL U16, planujemy debiut w EYBL U13 oraz zadebiutowaliśmy w międzynarodowej lidze CEYBL U14.
– Zadebiutowaliśmy w lidze jr NBA Polska (zespół U12/U13), a 11 stycznia organizujemy jeden z turniejów w ramach ligi. Gramy w barwach Detroit Pistons.
– Kontynuujemy rozwój naszych najmłodszych grup poprzez rywalizację w mazowieckich ligach regionalnych, m.in.: w Młodzieżowej Lidze Koszykówki (roczniki 2013/2014 oraz od stycznia również 2015/2016) oraz Ogólnopolskiej Lidze Koszykówki (w tym sezonie roczniki 2015/2016).
– Zapewniamy granie również dla naszych grup mniej zaawansowanych, m.in.: zawodnicy z grup U17B i Open grają od października w lidze LNBA, a zawodnicy z grupy U15 wystąpili w grudniowym turnieju w Piaskach.
– Pozyskaliśmy Patrona Medialnego Spotted Lublin, Partnera Medycznego – Centrum Medyczne MRI-Lab, Partnera Motoryzacyjnego – Toyota Lublin Auto Park oraz Partnera Technicznego – PEHA.
– Wzrost zasięgów i społeczności zbudowanej wokół kanałów social mediowych klubu: Facebook – ponad 3 400 obserwujących, Instagram – ponad 1 100 obserwujących, TikTok – ponad 1 200 obserwujących, grupa klubowa na Facebooku – ponad 200 członków, Linkedin – ponad 440 obserwujących, YouTube – ponad 160 obserwujących.
– Wzrost medialności oraz wartości klubu dla sponsorów. Badanie medialności organizacji oraz efektywności sponsoringu, przeprowadzone przez specjalistyczną firmę Sponsoring Insight z Wrocławia, wykazało że w okresie od 1 września 2023 r. do końca kwietnia 2024 r. w mediach tradycyjnych oraz w internecie pojawiło się aż 1 508 publikacji o Lubliniance KUL Basketball o łącznej wartości AVE blisko 1,6 mln zł. Z kolei, już po zakończeniu badania do końca roku, pojawiło się blisko 500 kolejnych wzmianek.
Dziękujemy z całego serca wszystkim naszym zawodnikom, rodzicom, trenerom, pracownikom, kibicom oraz sponsorom i partnerom. Bez Was nie udałoby się tego osiągnąć!


Lubliniankę KUL Basketball na co dzień wspiera Katolicki Uniwersytet Lubelski, Fundacja Rozwoju KUL, Urząd Miasta Lublin, agencja interaktywna RSO.pl, Asseco Business Solutions, B&L Consulting Jacek Lipski, P.P.U.H. „GREM” Glonek Sp. J., PHU SUMIKA, Rawlplug Sp. z o.o., SPA ORKANA Sp. z o.o. oraz Żagiel Dom Sp. z o.o. Ponadto Patronem Medialnym klubu jest Spotted Lublin, Partnerem Medycznym – Centrum Medyczne MRI-Lab, a Partnerem Motoryzacyjnym – Toyota Lublin Auto Park.


Zadanie w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin.


#BackToBasics #lublinianka #lubliniankateam #KUL #basketball #koszykówka #Lublin #LublinToBasket #LubelskiKosz #trusttheprocess

Newsletter

Zapisz się do newslettera, by otrzymywać najświeższe newsy o wynikach i treningach naszych zespołów.