Blisko 250 dzieciaków z Lublina i okolic (m.in.: Puławy, Chełm, Kraśnik, Nałęczów). Pełna drabinka szkoleniowa od 5 roku życia do seniora. 15 grup treningowych w każdej kategorii wiekowej i na różnych poziomach zaawansowania – U9, U10, U11, U12, U13, U15, U17, U19/III liga, Open, II liga. 11 doświadczonych trenerów z Polski, USA, Ukrainy i Białorusi, dla których basket to głównie pasja, a nie tylko praca. Mnóstwo okazji do rozwojowego grania dla dzieciaków, m.in.: w Jr. NBA Polska, Młodzieżowej Lidze Koszykówki (Warszawa), Ogólnopolskiej Lidze Koszykówki (Warszawa), międzynarodowych ligach CEYBL i EYBL, ligach wojewódzkich LZKOSZ U11-U19, II i III lidze oraz w turniejach regionalnych i ogólnopolskich. Drugi sezon z rzędu grę w turniejach i ligach zaczynamy już w rocznikach 2015/2016.
To wszystko nie byłoby możliwe bez wsparcia i aktywnego udziału rodziców naszych dzieciaków, a także naszych Sponsorów i Partnerów. Lubliniankę KUL Basketball na co dzień wspiera Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II, Urząd Miasta Lublin, agencja interaktywna RSO.pl, Asseco Business Solutions, B&L Consulting Jacek Lipski, P.P.U.H. „GREM” Glonek Sp. J., PHU SUMIKA, Rawlplug Sp. z o.o., SPA ORKANA Sp. z o.o. oraz Żagiel Dom Sp. z o.o. Ponadto partnerem meczów w II lidze jest Totalizator Sportowy Sp. z o.o., a od marca 2024 r. Sponsorem Strategicznym II ligowej drużyny oraz Sponsorem jej meczów jest PZU, a Patronem Medialnym – Grupa Spotted Lublin Sp. z o.o.
Cały czasu szukamy jednak firm oraz instytucji, które pomogłyby nam w dalszym rozwijaniu działalności naszej Akademii Koszykówki Dziecięcej i Młodzieżowej. Co mamy do zaoferowania?
– Dzięki konsekwentnie prowadzonym działaniom PR i marketingowym, potrafimy generować znaczące zasięgi na poziomie lokalnym i regionalnym (woj. lubelskie, podlaskie, mazowieckie, łódzkie). Badanie medialności oraz efektywności sponsoringu, przeprowadzone dla Lublinianki KUL Basketball przez specjalistyczną firmę Sponsoring Insight Sp. z o.o., wykazało że w okresie od 1 września 2023 r. do końca kwietnia 2024 r. w mediach tradycyjnych oraz w internecie pojawiło się aż 1 508 publikacji o Lubliniance KUL Basketball o łącznej wartości (AVE) blisko 1,6 mln zł. Więcej: https://bit.ly/BadanieMedialnościLublinianka
– Mamy zbudowane narzędzia marketingowe do wykorzystania, m.in.: bazę emailingową (ok. 2600 rekordów) i kanały w social media (np.: Facebook – ponad 3200 obserwujących, TikTok – ponad 1100 obserwujących, Instagram – ponad 1100 obserwujących, Linkedin – ponad 430 obserwujących).
– Wspieranie działalności takich klubów młodzieżowych jak Lublinianka Basketball (ponad 200 trenujących dzieciaków od 5 do 19 roku życia) jest korzystne ze względów podatkowych. Dzięki zmodyfikowanej uldze sponsoringowej od 2022 r. wszyscy przedsiębiorcy mogą bowiem odliczać od podstawy opodatkowania łącznie aż 150 proc. kosztów uzyskania przychodów poniesionych na wspieranie działalności sportowej.
Jeżeli więc szukacie efektywnych metod budowania lub wzmacniania marki Waszej firmy w pozytywnym kontekście sportu dzieci i młodzieży, zapraszamy do kontaktu – Jacek Lipski, 501 425 828, marketing.lublinianka@gmail.com .
#BackToBasics #lublinianka #lubliniankateam #KUL #basketball #koszykówka #Lublin #LublinToBasket #LubelskiKosz